Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 xx Menthe xx

Ga naar beneden 
AuteurBericht
xPunii
Just reached paradise
xPunii


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 04-03-11

xx Menthe xx Empty
BerichtOnderwerp: xx Menthe xx   xx Menthe xx Emptyvr maa 04, 2011 10:57 pm

xx Menthe xx 1299251501-80

Menthe

-=.=- Basics -=.=-

Name: Menthe
Sex: Male
Age: 2 years
Love: -


-=.=- Who am I? -=.=-

[,{.But beneath the exterior, lay cracks that threaten the very foundation of his life.},]

"Je zult haar moeten opofferen." zei hij. Tranen verschenen in haar ogen. Haar kaken klemde op elkaar. "Hoe durf je?! Hoe durf je! Je eigen dochter aan de vijand afstaan!" riep ze kwaad uit. Hij liep naar haar toe. "Er is ook een andere optie." fluisterde hij toen. Een lichte verbazing was verwekt. "We kunnen een nieuw nest nemen. En als een van dat nest een jaar oud is, kunnen we die afstaan."

Ik ben Menthe. Ik was geboren met reden. Uit vijf pups, werd ik gekozen om de plaats van mijn oudere zus in te nemen. Om de maand kwam een grotere hond. Hij zou met mij vechten, om me te trainen. Mijn ouders keken toe, hoe ik moest vechten voor mijn leven. Als het leek dat ik zou sterven, hielden ze op. Maar de volgende maand deden ze precies hetzelfde.
Ondanks dat ik onder mijn zus leed, was mijn relatie met haar geweldig. Ik hield van haar en zij van mij. De dag voordat ik zou worden weggegeven, kwam ze naar me toe. Heel laat 's avonds. Ze zei dat ik weg moest gaan, dat ik moest vluchten en dat ze mijn plaats wou innemen. Er ontstond een enorme discussie. Uiteindelijk ging ik weg. "Het spijt me dat ik hun je pijn liet doen."


-=.=- Personality -=.=-

[,{.Some have every reason to be angry and spiteful, but just aren't.},]

Over het algemeen ben ik heel vrolijk en ik maak graag nieuwe vrienden. Ik heb een groot hart en het liefst sluit ik iedereen erin op. Soms iets te snel en dan, als ze weggaan, raak ik in diepe depressie. Ik zoek wat ik niet kon krijgen bij andere mensen. Daarom zoek ik altijd vriendschap. Wat gevechten betreft, ik loop het liefst weg. Waarom zou je je leven riskeren, als je ook gewoon weg kan lopen?


-=.=- Other information -=.=-

Ability: Sensing
Mutations: ~


Het plaats-foutje is vergeven, je hond is geaccepteerd.. Veel plezier :')
Terug naar boven Ga naar beneden
 
xx Menthe xx
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; CHARACTERS :: ACCEPTATION;;-
Ga naar: