Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rebecca's Postsheet-topic!

Ga naar beneden 
+3
`Doos;
Erica
BugPoison
7 plaatsers
AuteurBericht
BugPoison
Just reached paradise
BugPoison


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 1:03 pm

Haii! Omdat ik voor kiki nu ook al een postsheet ga maken, dacht ik: Waarom maak ik geen aanvraagtopic. xD
Dus bij deze. Razz

Gebruik van de voorbeelden is niet toegestaan.
Afbeeldingen moet je zelf zoeken.

Voorbeeld:

Lijstje
Naam Hond:
Afbeelding:
Tekstgebied: Links/Rechts/Onder/Boven
Scrollbox: Ja/Nee
Effecten:
Voorkeur Lettertype:
Extra:
 
Ik gebruik HTML voor deze postsheets. Zorg er dus ook voor dat je html aan hebt staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erica
Just reached paradise
Erica


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn 8)

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 1:17 pm

Naam Hond wolf: Tharin
Afbeelding: Klikkie =3
Tekstgebied: Onder
Scrollbox: Nee
Effecten: Als jij vindt dat dat mooi is =3
Voorkeur Lettertype: Als het kan Lucida Handwriting (standaard Windows7), of Monotype Corsiva *Ik ga ervan uit dat je voor de post zelf bedoelt, voor de naam op het plaatje maakt het me niet uit*
Extra: Mag de naam ook op het plaatje van de wolf?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://canagan.users-board.com/forum
BugPoison
Just reached paradise
BugPoison


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 1:37 pm

Alstjeblieft. =)
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 7:06 pm

AAAAH HEBBEH HEBBEN HEBBEH =DD

Naam Hond: Ruby
Afbeelding: Deze en anders deze! :3
Tekstgebied: Liefst onder het plaatje =3
Scrollbox: Maakt me niet uit.
Effecten: Mooie effecten >D Liefst iets met rood als dat kan :3
Voorkeur Lettertype: Niet echt een voorkeur, zolang het maar niet 'stijf' er uit ziet, zegmaar.. o.O
Extra:
Kan je iets van deze songtekst er op doen? :3 Als je wil dat ik een (paar) zinnetje(s) kies zeg je het maar. Razz

Hoop dat je er wat mee kan <3


Niet meer nodig<3!


Laatst aangepast door xDOOSx op ma maa 07, 2011 1:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
~LoveZenna
Just reached paradise
~LoveZenna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Tegenover je! ;3

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 7:41 pm

OH MY GOD! Dat is zo cool! Ö

Ik wil moet er ook een >D !!

Naam Hond: Kiara
Afbeelding: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/122655.jpg
Tekstgebied: Onder. :]
Scrollbox: Nee.
Effecten: Liefst iets kleurrijks, regenboogachtigs. :3
Voorkeur Lettertype: Ik vind een lettertype dat er een beetje 'geschreven' uitziet wel mooi, maar opzich maakt het me niet echt veel uit. ^-^
Extra: Nope. (:

-

Alvast bedankt? Hug
Terug naar boven Ga naar beneden
xBusted
Just reached paradise
xBusted


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vuilnisbak

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 8:18 pm

GENIAAL IKKE OOK IKKEOOK Very Happy

Naam Hond: Twinkel
Afbeelding: https://2img.net/r/ihimizer/img233/8465/hahak.png
Tekstgebied: Onder
Scrollbox: Ja
Effecten: Doe maar wat je vind passen bij mijn hond. Ik laat je hier vrij in.
Voorkeur Lettertype: Geen voorkeur.
Extra: Zoiets als jouw voorbeeld zou ik graag willen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
×Paws
Just reached paradise
×Paws


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 29

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 9:23 pm

Hey Rebecca.

Ik heb het geprobeerd, maar het wil niet echt lukken. Zou jij mij met dit plaatje kunnen helpen?

Spoiler:

Gaat het denk je lukken om die scrollbox in dat lichtere gekleurde vak te krijgen? Ik weet niet wat ik fout doe, maar iedere keer als ik het probeer met die html codes komt die scrollbalk niet op de plek waar ik hem hebben wil, en bovendien overlapt de tekst iedere keer het hele plaatje.
Sorry dat ik zo moeilijk doe. xd

XxMaaike
Terug naar boven Ga naar beneden
BugPoison
Just reached paradise
BugPoison


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 9:30 pm

×Paws schreef:
Hey Rebecca.

Ik heb het geprobeerd, maar het wil niet echt lukken. Zou jij mij met dit plaatje kunnen helpen?

Spoiler:

Gaat het denk je lukken om die scrollbox in dat lichtere gekleurde vak te krijgen? Ik weet niet wat ik fout doe, maar iedere keer als ik het probeer met die html codes komt die scrollbalk niet op de plek waar ik hem hebben wil, en bovendien overlapt de tekst iedere keer het hele plaatje.
Sorry dat ik zo moeilijk doe. xd

XxMaaike
Het handigste is om gewoon het plaatje in drie delen te verdelen en dan twee kolommen in de tabel te voegen. Het eerste deel is het plaatje links, het tweede deel het stuk onder het lichter gekleurde vak, samen met die afgeronde randen en dan boven hetzelfde. Je doet de achtergrond van de kolom als de kleur van het lichtgekleurde vak en je kunt er een scrollbox in doen.
Ik ben er nog niet achter gekomen hoe je het tekstvak op de manier zoals jij wilt kunt doen, sorry, maar als je het zo doet moet het lukken, met ongeveer hetzelfde resultaat.

xDoosx, ~LoveZenna en xBusted: Die van jullie doe ik in de loop van de week. Ik heb vandaag niet zoveel zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
×Paws
Just reached paradise
×Paws


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 29

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 9:42 pm

Ai, dat klinkt ingewikkeld, maar ik ga het proberen.
Dankje! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
~LoveZenna
Just reached paradise
~LoveZenna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Tegenover je! ;3

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 9:44 pm

BugPoison schreef:
xDoosx, ~LoveZenna en xBusted: Die van jullie doe ik in de loop van de week. Ik heb vandaag niet zoveel zin.

Oké, ik vind het prima hoor. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
xBusted
Just reached paradise
xBusted


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vuilnisbak

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 9:51 pm

~LoveZenna schreef:
BugPoison schreef:
xDoosx, ~LoveZenna en xBusted: Die van jullie doe ik in de loop van de week. Ik heb vandaag niet zoveel zin.

Oké, ik vind het prima hoor. :3

Hier nog een, ik ben al blij dat je het maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
×Paws
Just reached paradise
×Paws


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 29

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 10:10 pm

Hmpf, waarom lukt het nou niet? crying
Vind je het heel erg als ik het aan jou overlaat? Dan vul ik gewoon het lijstje in. *Ik voel me lastig. xD*


Naam Hond: Alou
Afbeelding:
https://2img.net/r/ihimizer/img231/3255/dogln.png
&
https://2img.net/r/ihimizer/img200/8225/nameqi.png
En https://2img.net/r/ihimizer/img225/6470/textub.png voor het tekstvak.
Tekstgebied: Nou, ik zou graag willen dat het er ongeveer zo uit kwam te zien:
Spoiler:
Scrollbox: Ja, alsjeblieft. (A)
Effecten: -
Voorkeur lettertype: Graag dezelfde die jij voor Ginger gebruikte, en dan in het wit. :3
Extra: -

Nogmaals sorry voor de moeite. crying (Heb ik je al gillend gek gemaakt?)


Laatst aangepast door ×Paws op ma maa 07, 2011 5:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 10:49 pm

*sneakt stilletjes topic binnen en tikt Maaike op de schouder*
Psst.. Is dit wat je wilde? :3

Spoiler:

Code:
[table border="0" background="http://i53.tinypic.com/4vlswj.png" align="center" width="632"]
[tr]
[td][IMG]http://i54.tinypic.com/20prh1c.png[/IMG][/td][td]<br><br><br><br><blockquote><div style="border:0px width:300px;height:270px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;align:left;">[size=9][color=white]
[size=18][center]TEXT[/center] [/size]
TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT[/color][/size]  </div></blockquote>[/td]
[/tr]
[/table]

*hoopt dat Rebecca er nog niet mee bezig was en da Rebecca het niet erg vindt dat ze het hier neerzet*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
×Paws
Just reached paradise
×Paws


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 29

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyzo maa 06, 2011 10:53 pm

Omg. Doos, dat is hem! =D
Hier ben ik echt blij mee. Thankyou, thankyou, thankyou! «3
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyma maa 07, 2011 1:45 am

Bestelling geannuleerd. =3

Rebecca, thank you voor het posten van de codes en ik hoop dat je veel plezier hebt bij het maken van de sheets van de anderen! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
BugPoison
Just reached paradise
BugPoison


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyma maa 07, 2011 5:43 pm

Zo kan het ook ja, daar heb ik nog nooit aan gedacht. :')
Doos, graag gedaan en bedankt. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Just reached paradise
Raven


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Ergens ^^

Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Emptyma apr 11, 2011 5:25 am

Sorry, ik weet niet of je nog Tables/postsheets doet?
Omdat dit het enige aanvraagtopic is en ik niks van die dingen snap om zelf in elkaar te prutsen hoop ik niet dat je het erg vind als ik een aanvraag doe:

Naam Hond: Raven
Afbeelding: https://2img.net/h/oi51.tinypic.com/sdh84n.png en https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/ephovo.png
Tekstgebied: Onder, beetje breed zoals in je voorbeeld en als het kan in een ander gekleurd tekstvak met ronde randen :3
Scrollbox: Nee
Effecten: Kun je Ravens naam van een soft glow voorzien?
Voorkeur Lettertype: Nee, je mag het gewoon zo laten zoals het lettertype van dit forum :3
Extra: 'This very soul cracked, the heart broken & pieces all over the floor. We could say we lived - Nevermore' als tekstje in een mooi lettertype en als je een soort effecten kunt toevoegen zoals bij dit plaatje ben ik al voldaan genoeg.

Alvast bedankt! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rebecca's Postsheet-topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebecca's Postsheet-topic!   Rebecca's Postsheet-topic! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rebecca's Postsheet-topic!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het LUCHT-JE-HART Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; LOUNGE :: GALLERY;;-
Ga naar: