Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [15-03-2011] Updates

Ga naar beneden 
AuteurBericht
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

[15-03-2011] Updates Empty
BerichtOnderwerp: [15-03-2011] Updates   [15-03-2011] Updates Emptydi maa 15, 2011 11:00 pm

Eigenlijk wilde ik pas een update plaatsen met 20 leden, maar 19 kan ook wel.. toch? Tenslotte is 19 ook niet niks. Nu moeten die leden alleen nog actief worden. D:

Er zijn wat kleine updates geweest op de site, die toch het vermelden wel even waard zijn. Het is dan ook aangeraden om het even te lezen als je van plan bent actief te worden.

Ten eerste; Prijzen in de Howl Shop. De prijzen van de characters zijn geüpdate. De eerste prijs was te hoog, dus heb ik hem verlaagd. Voorlopig blijft hij zo hoog als hij nu is. Heb je er bezwaar tegen, dan mag je gerust klagen, zolang je maar weet dat de kans klein is dat ik het weer verander.

Ten tweede; Een veranderde regel. Ja, je leest het goed. Ik quote de veranderde regel:
Citaat :
♦ Je eerste twee characters zijn gratis. Meer personages kan je kopen met Howl Points. Voor meer informatie, klik op de link bovenaan deze pagina.


Voorheen mocht je maar één gratis character. Dat is nu verhoogd naar twee, omdat ik zelf ook weet hoe snel je eerste personage kan gaan vervelen. Bovendien kan dit voor meer activiteit zorgen, én je kan sneller HP verdienen als je actief bent met beide personages!


Hmmn, volgens mij was er nog iets dat ik wilde melden..
Ohja, ik heb even snel een facebook groep gemaakt voor de site. Ik denk niet dat ik er heel veel mee ga doen, maar publiciteit is altijd goed.
Daar oven gesproken; als je nog een site kent, RPG of niet, en je wil reclame maken voor Inconsolable, dan mag je dat gerust doen! Ik zou de site graag actief zien, maar dat is het nog lang niet.. )=

Dat is het wel weer. Als je nog een update spot die ik ben vergeten, meld het.

Xx Doos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
 
[15-03-2011] Updates
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [20-08-2011] Seizoen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; COMMUNITY :: NEWS;;-
Ga naar: