Beoordeel de avatar van degene voor je door middel van een cijfer. 10 is het maximum; hou je daar alsjeblieft aan. Probeer zo min mogelijk iemand dubbel te beoordelen. Wacht voor je reageert even tot 2 of meer anderen gepost hebben.
Veel plezier!
Laatst aangepast door xDOOSx op za aug 20, 2011 2:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
xApple Just reached paradise
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 05-03-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Onder jouw kussen...
Onderwerp: Re: Avatar raten za maa 05, 2011 4:03 pm
Onderwerp: Re: Avatar raten za maa 05, 2011 11:31 pm
Ooooooooooh JACK SPARROW HIJ is coool
10!
Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar iemand die voor mij een hond in de gevangenis kan bewerken 'Daarom heb ik nu nog dit.
×Paws Just reached paradise
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 05-03-11 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Avatar raten za maa 05, 2011 11:38 pm
Question: als dit nog niet de avatar is die je wilt, waarom post je hier dan? xD Of, wil je hier ook graag een beoordeling voor? Naja, een 5 dan, sorry. ;p
Onderwerp: Re: Avatar raten za maa 05, 2011 11:57 pm
Een 7. Op zich wel leuk bedacht, denk ik.
(Deze ava is zegmaar het meisje van mijn sig en het meisje waar Lucy (hondje) op gebaseerd is. Ik weet nog niet of ik hem houd, al past hij bij hoe Lucy zich voelt.. D:)
xApple Just reached paradise
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 05-03-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Onder jouw kussen...
Onderwerp: Re: Avatar raten zo maa 06, 2011 12:05 am
Een 7. Hij is wel leuk maar te... Te donker. En manga/anime is ook niet mijn voorkeur. Maar verder vind ik hem wel mooi. Het dubbele randje vind ik wel mooi
×Paws Just reached paradise
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 05-03-11 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Avatar raten zo maa 06, 2011 12:10 am
Na een lange, koude winter, is de lente eindelijk aangekomen in Bustani. De planten gaan langzaam weer bloeien en overal ruikt het lekker. Ook worden er nu jonge dieren geboren die als makkelijke prooi kunnen dienen. Of heb jij het te druk met je eigen pups om daar over na te denken?
otM
~Member of the Month~
~Character of the Month~
~Topic of the Month~
Count ’em
Wij hanteren een RPG woordminimum van 150 woorden!