Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 3 GRATIS wolven!

Ga naar beneden 
+2
BillieJoe<3
`Doos;
6 plaatsers
AuteurBericht
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptydo maa 03, 2011 12:21 am

Om het plot een beetje op gang te helpen geef ik meteen 3 gratis wolven weg! Very Happy

Interesse? Vul dit in:
Code:
[b]Naam[/b]:
[b]Leeftijd[/b]:
[b]Geslacht[/b]:
[b]Uiterlijk[/b]:
[b]Geschiedenis[/b]:
[b]Persoonlijkheid[/b]:
[b]Partner[/b]:
[b]Pups[/b]:
[b]Andere familie[/b]:
[b]Goed/Slecht/Neutraal[/b]:
[b]Voorbeeldpost[/b]:

Ze hebben geen abilities of mutaties, zijn buiten Bustani geboren. Ze zitten niet in een roedel, omdat het de eerste wolven zijn. Ze mogen wel een roedel starten als ze dat willen, maar dan moeten ze wel genoeg leden hebben.
Onderlinge relaties moet je maar met elkaar afspreken.

Slots:
- Teef: Tharin (BEZET)
- Reu (vrij)
- Teef/Reu (vrij)


Laatst aangepast door xDOOSx op za maa 05, 2011 12:58 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
BillieJoe<3
Just reached paradise
BillieJoe<3


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Venus! 8D

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyvr maa 04, 2011 12:00 am

8D Ik wil een roedel!

- Lijstje komt later, want ik moet nu weg x_x -
Terug naar boven Ga naar beneden
http://canagan.users-board.com/
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyvr maa 04, 2011 1:58 pm

BillieJoe<3 schreef:
8D Ik wil een roedel!

- Lijstje komt later, want ik moet nu weg x_x -

Roedel? Voor een roedel ben je hier niet helemaal aan het goede adres, dus ik neem aan dat je wolf bedoelt? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
Erica
Just reached paradise
Erica


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn 8)

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyvr maa 04, 2011 8:03 pm

Naam: Tharin
Leeftijd: 6 maanden
Geslacht: Teef
Uiterlijk: Bruingrijzig, met een lichtbruine kop en kleine, donkerbruine tekeningen onder haar ogen. Haar ogen zijn blauwpaars.
Geschiedenis: Ze ging haar hele leven al om met honden, omdat haar echte moeder haar verstoten had. Ze leefde dus ook in een huis, maar werd niet aangehaald omdat ze haar, als ze oud genoeg was, in een dierentuin wilde stoppen bij andere wolven. Terug bij haar familie. Maar een van de honden vond de weg naar het Paradijs, de hond die als een moeder voor haar was. Die nam haar dus mee het Paradijs in.
Persoonlijkheid: Verlegen, bang voor afwijzingen en is liever bij honden dan wolven. Ze weet wel dat ze een wolf is.
Partner:/
Pups:/
Andere familie: Wolvenmoeder buiten Bustani, hondenmoeder binnen Bustani (hoeft geen actieve rol te spelen)
Goed/Slecht/Neutraal: Neutraal
Voorbeeldpost:
Spoiler:
Dit is het moment voordat ze de poort vinden naar het Paradijs =3

EDIT: Haar ogen worden later grijsgroen.


Laatst aangepast door Erica op za maa 05, 2011 12:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://canagan.users-board.com/forum
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyvr maa 04, 2011 11:56 pm

Enige mankementje is de oogkleur.. Paarsblauwe ogen zijn nou niet echt een natuurlijke kleur en worden hier daarom gezien als mutatie. In het eerste bericht van dit topic staat dat de wolven geen mutaties hebben, dus zal je een natuurlijke oogkleur moeten kiezen.. o=

Oké, heb het plaatje en alles gezien, nu lijkt alles oké te zijn. =)

Wolf 1 (teef) is vergeven!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
xApple
Just reached paradise
xApple


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Onder jouw kussen...

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyza maa 05, 2011 7:49 pm

Naam: Chive
Leeftijd: 12 jaar
Geslacht: Reu
Uiterlijk: Als je wilt kan ik het uiterlijk beschrijven, ik ga de ogen nog een groener tintje geven maar verder zal ik er geen rare dingen mee doen. Ik heb nog wel wat andere plaatjes maar deze laten het uiterlijk hopelijk duidelijk genoeg zien.
http://wolveskeeper.deviantart.com/gallery/4173436#/d21i19i
http://wolveskeeper.deviantart.com/gallery/4173436#/d21yv7c
Geschiedenis: Chive is geboren op een plaats die maandenlang reizen is vanaf hier. Zijn moeder stierf bij de geboort van zes pups waaronder hij. De zes bleven achter bij hun vader die ze ernstig mishandelde en verwaarloosde. Het kwam zelfs zo ver dat Chive - als sterkste van de groep - uiteindelijk voor zijn vijf broers en zusjes begon te jagen toen hij zijn derde maan had bereikt. Op een dag bleef hun vader weg, gewoon weg, hij kwam niet meer terug. De pups waren toen 6 maanden oud, jong, maar hun hart en huid zat al vol littekens. Ze bleven bij elkaar en zorgden voor elkaar, Chive nam meestal de leiding. Toen de pups 1 jaar werden kwam hun vader terug om ze één voor één af te slachten. Chive en de pups vluchtten maar drie overleefden het niet en dus bleven er drie, waaronder Chive, over. Hun vader achtervolgde ze en de drie werden uiteengedreven. Chive zwierf doelloos en gebroken over de wereld rond. Hij was gehard en verbitterd door zijn verleden en keek met een zowel droevige als woedende blik terug op dat alles. Hij mist al zijn broers en zusjes en hoopte dat ze nog leefden. Uiteindelijk bereikte hij Bustani en daar nam hij kortgeleden zijn intreden.
Persoonlijkheid: Zoals de geschiedenis verteld is Chive gehard en verbitterd geworden. Hij is altijd op zoek om iets en meestal betekent dit vechten. Zijn hart zit vol verdriet en littekens en hij probeert dit te vergeten door zoveel mogelijk anderen dwars te zitten, hen de huid vol te schelden en er zo veel mogelijk af te slachten. Hij denkt dat dit oplucht maar elke keer dat hij iemand iets aandoet voelt zijn hard zwaarder en zwaarder aan. Hij is gek op anderen plagen, dingen dwarsbomen en anderen laten schrikken. Gevechten gaat hij érg graag aan en hij ziet het liefst alles als een uitdaging.
Partner: Misschien kan dat ooit hoop bieden voor Chive maar hij heeft er nog nooit echt over nagedacht.
Pups: Geen
Andere familie: Zijn vader, één broertje en één zusje.
Goed/Slecht/Neutraal: Slecht.
Voorbeeldpost:
Spoiler:
Gewoon van een willekeurig moment.

Het is allemaal een beetje afgeraffeld en zo. Als hij wordt geaccepteerd wordt het wel wat verbeterd!


Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyma maa 07, 2011 8:26 pm

Nee, ik was dit topic niet vergeten. Echt niet. D:

@Appeltje: Hmmn, ik had de wolven eigenlijk meer bedoeld voor mensen die nog geen characters hadden, maar ik vind het personage van je wolf wel erg goed.. Vind je het heel erg als ik liever even wacht of er nog mensen zonder honden zijn die een wolf willen? o:
Tot zondag ofzo, als er dan niet genoeg andere geïnteresseerden zijn issie van jou. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
xApple
Just reached paradise
xApple


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Onder jouw kussen...

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyma maa 07, 2011 9:01 pm

O, okay. Ik had gedacht dat het een extra zou zijn, ik vond mijn momentele saai dus ik dacht... Naja, ik wacht wel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptydi maa 15, 2011 10:34 pm

Het is al dinsdag inmiddels, excuses dat ik hier zo laat mee kom Embarassed

Er is geen interesse meer geweest, dus je mag de wolf hebben. Als je hem nog wil tenminste? =3

& ja, ik was in de eerste post niet zo duidelijk er mee, en er staat tenslotte gewoon dat ze gratis zijn, dus je hebt er het volste recht op..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
Sivan
Just reached paradise



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 19-03-11

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyza maa 19, 2011 1:48 pm

Ik wil ook een wolf spelen. Maar niet een van deze.
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyza maa 19, 2011 2:42 pm

Sivan schreef:
Ik wil ook een wolf spelen. Maar niet een van deze.

Hoe bedoel je, niet een van deze? Wil je niet met de andere wolven samen het gebied in komen? Want dat hoeft niet hoor. Iedere wolf is op zichzelf, tenzij je afspreekt met iemand anders dat de wolven al bevriend zijn. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
Sivan
Just reached paradise



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 19-03-11

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyza maa 19, 2011 3:03 pm

In dat geval wil ik een teef spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptyza maa 19, 2011 4:16 pm

Vul het lijstje uit de eerste post in en ik zal zien wat ik kan doen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
Rain
Just reached paradise



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 23-03-11

3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Emptywo maa 23, 2011 10:11 am

Naam: Rain
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Reu
Uiterlijk: http://www.deviantart.com/download/115824930/White_wolf_in_snow_by_Acaciacat.jpg
Geschiedenis: Word nog bekend gemaakt.
Persoonlijkheid: Rain is erg moedig en zal zijn leven wagen voor een andere wolf. Hij heeft echter een hekel aan honden. Hij wil ze het liefst allemaal dood hebben.
Partner: I will find the right one.
Pups: If i have a partner..
Andere familie: Mijn vader,moeder,broers,zussen zijn allemaal omgekomen tijdens een tornado
Goed/Slecht/Neutraal: Neutraal
Voorbeeldpost:


het word nog afgemaakt okay Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





3 GRATIS wolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 GRATIS wolven!   3 GRATIS wolven! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3 GRATIS wolven!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; COMMUNITY :: EVENTS;;-
Ga naar: