Kletstopic
+12 Erica
Kiek
×Paws
xApple
Breeze
xPunii
~LoveZenna
iNSAN-TY
Fiction
BugPoison
xDivax
`Doos;
16 plaatsers
Auteur Bericht xBusted Just reached paradise
Aantal berichten : 27Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 29Woonplaats : Vuilnisbak Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 5:50 pm Ik heb ook een ps3, maar geen Aciaans Creed. Ik heet Qoont
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 5:54 pm xBusted schreef: Ik heb ook een ps3, maar geen Aciaans Creed . Ik heet Qoont .. Wattus? D:
xBusted Just reached paradise
Aantal berichten : 27Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 29Woonplaats : Vuilnisbak Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 5:55 pm Fiction schreef: xBusted schreef: Ik heb ook een ps3, maar geen Aciaans Creed . Ik heet Qoont .. Wattus? D: Assassin's Creed
xApple Just reached paradise
Aantal berichten : 26Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 27Woonplaats : Onder jouw kussen... Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 5:56 pm Ik hoor iedereen toch over Assasin's creed praten! Wat is dat 0_0
Aantal berichten : 27Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 29Woonplaats : Vuilnisbak Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 5:57 pm xApple schreef: Ik hoor iedereen toch over Assasin's creed praten! Wat is dat 0_0 Een spel dat ik wil kopen, maar ik ben nog aan het sparen.
iNSAN-TY Just reached paradise
Aantal berichten : 13Registratiedatum : 04-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Teletubbyberg. Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 5:59 pm Assassin's Creed is leuk, oude vrouwtjes in het water gooien
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:00 pm xBusted schreef: xApple schreef: Ik hoor iedereen toch over Assasin's creed praten! Wat is dat 0_0 Een spel dat ik wil kopen, maar ik ben nog aan het sparen. Het meest awesome spel ever. Online is het superkoel.
Doowr schreef: Assassin's Creed is leuk, oude vrouwtjes in het water gooien Dûah. :3
Hmmn.. Deze nieuwe ava houden?
iNSAN-TY Just reached paradise
Aantal berichten : 13Registratiedatum : 04-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Teletubbyberg. Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:00 pm Haha Tutu.. Dat is pure ownage. :"D
xApple Just reached paradise
Aantal berichten : 26Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 27Woonplaats : Onder jouw kussen... Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:01 pm xBusted schreef: xApple schreef: Ik hoor iedereen toch over Assasin's creed praten! Wat is dat 0_0 Een spel dat ik wil kopen, maar ik ben nog aan het sparen. Maar wat is de bedoeling van het spel, behalve oude vrouwtjes in het water gooien?
Aantal berichten : 27Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 29Woonplaats : Vuilnisbak Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:03 pm xApple schreef: xBusted schreef: xApple schreef: Ik hoor iedereen toch over Assasin's creed praten! Wat is dat 0_0 Een spel dat ik wil kopen, maar ik ben nog aan het sparen. Maar wat is de bedoeling van het spel, behalve oude vrouwtjes in het water gooien? Vermoorden en plezier hebben? (A) En verder komen in het spel?
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:04 pm xApple schreef: xBusted schreef: xApple schreef: Ik hoor iedereen toch over Assasin's creed praten! Wat is dat 0_0 Een spel dat ik wil kopen, maar ik ben nog aan het sparen. Maar wat is de bedoeling van het spel, behalve oude vrouwtjes in het water gooien? Moorden en zelf niet vermoord worden. :')
In Brotherhood, single-player, gaat het er vooral om dat je Rome moet redden van de Borgia's, wie op dat moment de macht hebben. Maar, Rome is niet op één dag gebouwd en kan niet overwonnen worden door één Assassin, dus moet je Rekruten opleiden tot Assassin's door ze je te laten helpen en ze op missie te sturen.
In de Multiplayer heb je verschillende gameplays. In één daarvan - Gezocht - moet je iemand vermoorden, maar er zitten ook mensen achter jou aan. Kortom;
Moorden, zelf niet vermoord worden. En dan heb je ook nog 2 andere games, met meer teamplay. :')
Aantal berichten : 27Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 29Woonplaats : Vuilnisbak Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:05 pm Tutu heb je ook Uncharted?
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:06 pm xBusted schreef: Tutu heb je ook Uncharted? Yup.. Stom spel. :')
We hebben 1 & 2. Mn broertje wil 3, maar ik hoef 'm niet. ^^
Aantal berichten : 27Registratiedatum : 05-03-11Leeftijd : 29Woonplaats : Vuilnisbak Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:07 pm Fiction schreef: xBusted schreef: Tutu heb je ook Uncharted? Yup.. Stom spel. :') We hebben 1 & 2. Mn broertje wil 3, maar ik hoef 'm niet. ^^ Kom morgen middag erop dan, kunnen we eens samen spelen, als je me wil toevoegen op playstation als vriend natuurlijk.
Qoont is mijn naam op ps3
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 6:09 pm xBusted schreef: Fiction schreef: xBusted schreef: Tutu heb je ook Uncharted? Yup.. Stom spel. :') We hebben 1 & 2. Mn broertje wil 3, maar ik hoef 'm niet. ^^ Kom morgen middag erop dan, kunnen we eens samen spelen, als je me wil toevoegen op playstation als vriend natuurlijk. Qoont is mijn naam op ps3 Like I said; Stom spel. Dus, nee. >D
Bovendien zit ik morgen op school. ^^
Ik speel eigenlijk alleen Assassin's creed, want eigenlijk houd ik niet van Gamen. AC is gewoon een uitzondering. :')
Honeythief Just reached paradise
Aantal berichten : 21Registratiedatum : 06-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : In Je Broekzak. Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:01 pm *facedesk* Waarom doen de codes het niet en pesten ze me? Nu lijkt mijn Creation post of zo heel erg vaag en verlept. Stom gedoe.
xPunii Just reached paradise
Aantal berichten : 25Registratiedatum : 04-03-11 Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:03 pm Ik ben nu al een paar dagen bezig aan mijn 2000 woorden post, en ik ben nog niet over de 400.. Dx
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:07 pm Honeythief schreef: *facedesk* Waarom doen de codes het niet en pesten ze me? Nu lijkt mijn Creation post of zo heel erg vaag en verlept. Stom gedoe. Misschien moet je even van Editor wisselen? :3
@ Abi (*Denkt* Toch?): Ik ga binnenkort ook beginnen, denk ik. 2000 woorden is voor mij gelijk aan 3 á 4 posts, dus het moet lukken. ^.^
Aantal berichten : 21Registratiedatum : 06-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : In Je Broekzak. Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:09 pm @ Tutu; Sorry dat ik noobje ben, Maar wat is dat o3o ?
`Doos; Admin
Aantal berichten : 97Registratiedatum : 03-02-11Leeftijd : 28Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde. Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:11 pm En natuurlijk is het het drukst op een dag dat ik weinig tijd heb o.O
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:12 pm Honeythief schreef: @ Tutu; Sorry dat ik noobje ben, Maar wat is dat o3o ? Dacht ik al. Kijk helemaal rechtsonderin in de lijst met Tags (je weet wel..
B I U , etc. Daar zie je
A /
A staan. Die moet je aanklikken, dan krijg je de andere editor.
Ik vind die andere editor heel vaag, dus misschien ligt 't daaraan? :3
Kan je btw 2 Challenges in 1 post doen? >D
- Hunt & Post challenge, bijvoorbeeld. ^.^ -
Aantal berichten : 21Registratiedatum : 06-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : In Je Broekzak. Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:20 pm Ze zijn idd vaag. Maar ik moet nu weg; Tas inpakken, douchen en eten. Ja, Noortje gaat weg... Maar ben er morgen gewoon weer hoor ^^ En alsnog doen de enters verlept.
xPunii Just reached paradise
Aantal berichten : 25Registratiedatum : 04-03-11 Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:26 pm Iemand een topic met mij? Kan ik mezelf afleiden van die 2000 woorden.
Fiction Not new anymore
Aantal berichten : 75Registratiedatum : 03-03-11Leeftijd : 28Woonplaats : Rotterdam Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:29 pm xPunii schreef: Iemand een topic met mij? Kan ik mezelf afleiden van die 2000 woorden. Je mag posten bij mij (Lucy)? :3
Ben net begonnen met mn 2000 woorden post en heb er nu 300.. Doe er elke dag denk ik 500 tot 1000, zoals ik dat ook deed met mijn 10.000 woorden post op Prpg. Dat ging ook goed op die manier. >D
`Doos; Admin
Aantal berichten : 97Registratiedatum : 03-02-11Leeftijd : 28Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde. Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 06, 2011 7:32 pm Stoute Tutu, hoe durf je mij in te halen met je postaantal? D'8
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Kletstopic
Kletstopic