Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kiara

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~LoveZenna
Just reached paradise
~LoveZenna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Tegenover je! ;3

Kiara Empty
BerichtOnderwerp: Kiara   Kiara Emptyza maa 05, 2011 4:51 pm

Kiara 122476

Naam:
Kiara.
Leeftijd:
2 jaar.
Geslacht:
Teef.
Ras:
Onbekend, vermoedelijk een collie.
Uiterlijk:

Kiara heeft een vacht die globaal bestaat uit drie kleuren: wit, bruin en zwart. Haar poten en borst zijn wit, en haar snoet heeft ook wat witte plekjes. Het grootste gedeelte van haar lijf en kop zijn heel lichtbruin, soms kun je er wat haarplukjes wit in ontdekken. En haar staart en oren zijn voor het grootste gedeelte zwart. Haar vacht is redelijk lang en over het algemeen zacht. Behalve op haar kop, daar is haar vacht wel kort maar nog altijd zacht. Het teefje heeft bruine ogen die van nature zwart omlijn zijn, en in die twee jaar dat ze op deze planeet leeft, heeft ze nooit problemen gehad met haar gebit. En zo ziet dit teefje eruit!

Geschiedenis:

Het begon allemaal twee jaar geleden, op de dag van mijn geboorte. Ik kom uit een nestje van vier, ik heb twee broers en één zusje. Mijn broers leken veel op elkaar en waren nauwelijks van elkaar te onderscheiden. Ik herinner me hun namen nog goed, ondanks dat ik ze al bijna twee jaar niet meer gezien of gesproken heb. Een van hen heette Robert, en de ander heette Georgio. Mijn zusje heette Veronica. Inmiddels ben ik allang van hen gescheiden, dat gebeurde toen ik zo'n drie maanden was en op onderzoek uitging met Veronica, mijn zusje en Georgio, mijn broertje. We woonden op een boerderij en konden makkelijk er even tussenuit knijpen, ondanks dat onze ouders dat liever niet wilden. Maar we waren toch gegaan, zoals we al eerder gedaan hadden. Helaas waren we de weg kwijtgeraakt, nog voor zonsondergang. Ik wilde teruggaan, maar zo koppig als Veronica was, hield ze vol dat zij wist waar we naartoe moesten gaan. Ik geloofde haar, ze had immers altijd gelijk en Georgio koos altijd voor de meerderheid. Toen het eenmaal donker was, besloten we te gaan slapen. We hadden een plekje gemaakt tussen wat knusse struiken. Echter konden we niet slapen van de honger en angst die in ons binnenste rond kolkten. Ook was het koud en durfde ik mij amper te bewegen. We waren bang... Dat was de ergste nacht van mijn leven en de volgende ochtend vervolgden we al vroeg onze reis. Maar alles was veranderd in die nacht. Georgio was niet meer. Veronica en ik hadden met een hol gevoel het koude, levensloze lichaam van ons broertje verlaten. We wisten dat hij ziek was, maar we hadden niet gedacht dat de kou zijn adem zou wegnemen... Die gehele dag sprong steeds dat akelige beeld weer voor mijn ogen en Veronica leek ook niet al te best. De hele dag zei ze niets, niet dat ik in de stemming was om te praten, maar toch. En ze keek steeds achterom, alsof iets haar achtervolgde. Op een gegeven moment werd ik bang van haar. Ze begon in zichzelf te praten, een heel verhaal en haar donkerbruine ogen waren wijd opengesperd. Angstig was ik iets verderop gerend, zoekend naar eten. Ik hield halt toen ik opeens een soort scheiding zag. Een scheiding tussen zwart-wit en kleur. Ik keek achterom, zag Veronica niet en plaatste mijzelf in het kleurrijke gebied. Het fluiten van vogels en de geur van bloemen begroette mij. Toen wist ik dat ik in de hemel was... Nee, in het paradijs.

Bustani

Persoonlijkheid:


Kiara is een avontuurlijke teef, ze houdt van reizen en gaat onbekende dingen niet uit de weg. In een goede bui is ze erg vrolijk, iets wat ze liever niet laat merken aan andere honden, en ze houdt van het gezelschap van andere soortgenoten. Ze is niet graag alleen en heeft een sterke drang om zich te bewijzen. Ook steelt deze teef graag de show.
Ze lijkt geen vechthond, maar als ze in een gevecht belandt, zal ze niet weglopen. Ook zal ze meevechten als een van haar dierbaren in de problemen zit.
Ze heeft een groot hart en vergeet dierbaren niet snel, toch neemt ze liever een snel afscheid dan een uitgebreid afscheid zodat het minder pijnlijk is. Vaak lijkt het erop dat als de teef voor een beslissing staat ze de makkelijkste optie neemt, maar daar heeft ze altijd wel een reden voor. Daarom twijfelt ze vaak over hoe ze iets moet aanpakken.
Ook wilt ze niemand pijn doen en altijd iedereen op hun gemak stellen...

Partner:
Geen.
Pups:
Geen.
Andere familie:
Jay [vader], Quinn[moeder], Robert, Veronica. [Niet in Bustani!]
R.I.P; Georgio.
Goed/Slecht/Neutraal:
Goed.
Ability(/-ies):
Sensing.
Mutatie(s):
Geen.
Roedel:
Geen.

Kiara 122480
~

Edit: Ik heb alles hierboven aangepast. Wink

Volgens mij is alles nu wel goed.. Veel plezier. =D


Laatst aangepast door ~LoveZenna op za maa 05, 2011 7:44 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kiara
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; CHARACTERS :: ACCEPTATION;;-
Ga naar: