Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hallo... het is Kiki. >:]

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kiek
Just reached paradise
Kiek


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Stufte. :3 (Zutphen)

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyzo maa 06, 2011 1:48 pm

Goededag mensen van Inconsolable,

Ik ben Kiki aka. Kiek, Kieksel ect. Mijn familienaam is de Boer en ik ben 15 jaar oud.
Ik leef in een huis in de Achterhoek, waar ik samen met twee honden (een deense dog en een vuilnisbakje), twee katten, een hamster, een zusje en 3 ouders (aangezien ik mijn oom nu ook als mijn vader mee ga tellen xD) samen leef.
Ik ben geboren op 29 December en heb sinds mijn 13e een grote verslaving voor Anime en Manga, iets dat mijn zusje niet waardeert =3
Ook ga ik de deur niet uit zonder muziek en op dit moment staat op mijn MP3 speler.. Only Seven Left, Destine, Naruto Soundtracks en nog wat losse zooi.
Voor de mensen die het intresseert, ik zwaar verslaafd aan gamen en ik heb zo'n beetje alles wat Nintendo heeft geproduceerd in huis gehad. :3 Nu is het alleen nog een Wii, PS2, PS3, Nintendo DSi en een Gamecube.
Op WS ben ik bekend als: Mede oppermod Kearn, Sasuke, Malise, Tasunke.. (voor de mensen die zich Eyota herinneren, dat was ik.xD)

Likes..
QUINTY~ <3, Tutu, Rebecca, Anime, Manga, Naruto (Shippuuden), Wolf's Rain, Spirited Away, Death Note, Japan, Wolven, Meetings, Computeren, Tekenen, Deviantart, Overmatig-smiley gebruik, RPG'n, Verhalen schrijven, Slapen, Sasuke, Naruto, Kiba, Shikamaru, Kakashi, Ramen, Hyper zijn, J-Pop/J-Rock/J-Metal, All Time Low, Paramore, Only Seven Left, Destine, Elfen Lied, Maximum the Hormone, KOKIA. <3

Dislikes..
School, Justin Bieber, Uitglijden in de sneeuw, Asperges, L, Mello, Spammers. >D
Ik hoop dat dit meer inzicht geeft in mijn *kuch* intressante leventje xD
Xx. Kiek. <3


Laatst aangepast door Kiek op ma maa 07, 2011 6:41 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
BugPoison
Just reached paradise
BugPoison


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyzo maa 06, 2011 2:06 pm

Mello is echt een dislike! D:
YAY, JE BENT MATT VERGETEN!
Nja. Hai. =D

(PS2 en PS3 zijn niet van Nintendo. xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiek
Just reached paradise
Kiek


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Stufte. :3 (Zutphen)

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyzo maa 06, 2011 2:10 pm

Ik ben Matt helemaal niet vergeten? o.O Ik heb hem nergens tussen gedrukt, dat deed ik extra =3
IK WEET DAT PS3 EN PS2 NIET VAN NINTENDO ZIJN D: (daarom zijn ze ook van mijn pa. (A))
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyzo maa 06, 2011 7:43 pm

Hé, ik wist niet dat jij van Destine houdt. 8D

Maarja, welkom Kiek, fijn om jou hier ook te hebben! Ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben op Inconsolable! <3
Standaardheid ftw.

Xx Doos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
Kiek
Just reached paradise
Kiek


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Stufte. :3 (Zutphen)

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyzo maa 06, 2011 8:05 pm

Destine is awesome <3 Ik hou van hun cover van 'Down' :3

Dankjewel Doos, ik ga hier zeker plezier hebben! 8DD

Terug naar boven Ga naar beneden
xDivax
Just reached paradise
xDivax


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyma maa 07, 2011 12:12 am

Kiek schreef:
Likes..
Anime, Manga, Naruto (Shippuuden), Wolf's Rain, Spirited Away, Death Note, Japan, Wolven, Meetings, Computeren, Tekenen, Deviantart, Overmatig-smiley gebruik, RPG'n, Verhalen schrijven, Slapen, Sasuke, Naruto, Kiba, Shikamaru, Kakashi, Ramen, Hyper zijn, J-Pop, All Time Low, Paramore, Only Seven Left, Destine. <3

WAAR STA IK D: *Pakt Death Note* Zet me erbij of ik vermoord je! Wacht, je bent al dood o.O

Welkom hier Kiekzel :'3

-xxxxxxxxxxx- Mede oppermod Quinty :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiek
Just reached paradise
Kiek


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Stufte. :3 (Zutphen)

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyma maa 07, 2011 9:52 am

Tsskk. Een keer dood is genoeg ja. (A) Haal me maar 'ns een keertje terug jij! >D

Danke Quinty, ik ga nu jouw topic aanvallen. (A)


Xxxx. Kiek. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiction
Not new anymore
Fiction


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam

Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Emptyma maa 07, 2011 10:44 am

En toen hield Kiekie niet meer van me. crying
Dat zijn 3 knuffels erbij, Kiek! En ik weet niet meer precies hoeveel ik er van je tegoed heb, maar het worden er dus steeds meer.
En je bent ELFENLIED<3 vergeten, dus nog 2 knuffels! Dat wordt een hele, hele knuffelige meeting als je zo doorgaat. D<

Nou ja, eh.. Welkom~?
Plezier ga je hier zeker wel hebben met KOUTA<3.
Al is Lucy natuurlijk way awesomer.. >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo... het is Kiki. >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo... het is Kiki. >:]   Hallo... het is Kiki. >:] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo... het is Kiki. >:]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; LOUNGE :: HELLO&GOODBYE;;-
Ga naar: