Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 En Erin dan ook maar...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Erica
Just reached paradise
Erica


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn 8)

En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Emptyma maa 07, 2011 7:13 pm

Ik heb mijn mooie beschrijving die ik op Ws gepost had hier neergezet, maar ik zal jullie mijn beknopte versie geven.

Ik ben Erin, 16 jaar oud. Ik woon in Groningen met mijn moeder, vader, oudere broer en jongere broertje. Doos woont bij mij in de straat >:]. Ik heb al meer dan 9 maanden intussen een vriendje, Joost. We kregen twee dagen voor ik jarig was... I love you De 25e van mij ben ik jarig, dus reken maar uit wanneer wij een jaar samen zijn (A)

We hebben 3 katten (Jody, Amara en Pucca *die is eigenlijk van mijn oom*) en 2 konijnen (Yuki en Beer).

Ik hou van paardrijden, van rpg'en en computeren in het algemeen ;D Al heb ik een soort gewoonte tijdens Sims3 al mijn Sims uit te moorden... xD Ik maak ook soms foto's, maar goed zijn ze niet :3
Owja, ik hou ook van zingen en zit al 4 jaar op zangles. 30 maart eindexamen muziek... En Erin dan ook maar... 147724

Uitgebreide Ws-beschrijving:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://canagan.users-board.com/forum
BugPoison
Just reached paradise
BugPoison


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-03-11

En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Emptyma maa 07, 2011 7:42 pm

Erica schreef:
Ik heb mijn mooie beschrijving die ik op Ws gepost had hier neergezet, maar ik zal jullie mijn beknopte versie geven.

Ik ben Erin, 16 jaar oud. Ik woon in Groningen met mijn moeder, vader, oudere broer en jongere broertje. Doos woont bij mij in de straat >:]. Ik heb al meer dan 9 maanden intussen een vriendje, Joost. We kregen twee dagen voor ik jarig was... I love you De 25e van mij ben ik jarig, dus reken maar uit wanneer wij een jaar samen zijn (A)

We hebben 3 katten (Jody, Amara en Pucca *die is eigenlijk van mijn oom*) en 2 konijnen (Yuki en Beer).

Ik hou van paardrijden, van rpg'en en computeren in het algemeen ;D Al heb ik een soort gewoonte tijdens Sims3 al mijn Sims uit te moorden... xD Ik maak ook soms foto's, maar goed zijn ze niet :3
Owja, ik hou ook van zingen en zit al 4 jaar op zangles. 30 maart eindexamen muziek... En Erin dan ook maar... 147724

Uitgebreide Ws-beschrijving:

IKKEH WIL JOU OP MSN!
Ik woon ook in prov. Groningen, ong. 30 kilometer vanaf groningen zelf. =D
En ik hou ook van de sims 3 en ik heb ook een brede muzieksmaak en ik rij ook paard en ik heb ook drie katten. =D

Welkom btw. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Emptyma maa 07, 2011 8:16 pm

@Rebecca: Wij moeten nog steeds weer eens afspreken. :3

Maargoed, Erin <3
Ik wist al dat je op Inconsolable zou komen, want.. Je houdt van mij. *kucht* :3
Ik doe lekker niet de moeite om je beschrijving te lezen, want ik ken je toch wel >D

Dankje voor het registreren op Inconsolable (v.2) en ik hoop dat je nog heeeeeeeeeel veel plezier gaat hebben <33

Xxxxxxxx je bestie <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
En Erin dan ook maar...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; LOUNGE :: HELLO&GOODBYE;;-
Ga naar: