Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het LUCHT-JE-HART Topic

Ga naar beneden 
AuteurBericht
xBusted
Just reached paradise
xBusted


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vuilnisbak

Het LUCHT-JE-HART Topic Empty
BerichtOnderwerp: Het LUCHT-JE-HART Topic   Het LUCHT-JE-HART Topic Emptyma maa 07, 2011 9:39 pm

Nou je weet wel hoe het gaat, lucht hier je hart, als je ergens mee zit.



Ik zal maar beginnen:

IK haat mijn ouders nu echt. Kom ik vanmiddag thuis [vanaf een vriend], zegt mijn moeder: Ricardo ik heb *piep* al 5 dagen gevraagd of je je kamer wilt opruimen. En nog doe je het niet je mag niet meer op de computer. Ik: Maar mam als ik het vandaag nog doe mag ik dan wel? Mama: Ja dat mag.

Ik mijn kamer enzo opgeruimd, komt mijn moeder, rukt ze alles uit de kasten. Dus ik wordt kwaad en ik zeg zo &*#@)(&&@*$#&*#$&$ waarom ruk je alles uit mijn kast. Mama: Je hebt het niet goed gedaan, niet zoals ik het wou. Dus ik zo: Maar ik heb het gvd gedaan zo als jij het altijd wil.
Moeder: Je gaat niet op de pc. Zeg ik: Je bent een gier. Mijn moeder keelt me zowat en ik lag daar bijna dood te gaan. Dus ik mag nu op de computer. Belt ze op: Je mag nu op de computer maar vanaf morgen de volgende 2 maanden mag je er niet op..


Ik haat mijn moeder en vader zoo.. Sad
Nu mag ik er tot half 9 op en daarna niet meer.
Ik ga dus zo maar een goodbye topic aanmaken. Misschien kom ik wel helemaal niet meer.
Mijn moeder wil me ook naar bureao jeugdzorg brengen. Ze zegt dat ik 'onhandelbaar' ben, maar zij begint elke keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het LUCHT-JE-HART Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rebecca's Postsheet-topic!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; LOUNGE :: BARKS;;-
Ga naar: