Ik kreeg dit idee een tijdje geleden en zit er best wel veel over na te denken.. En omdat ik geen staff heb om het mee te overleggen, doe ik het met alle leden! :3
Het idee is een forum waar topics staan. Maar geen gewone topics. Ieder topic bevat de basisinformatie van een hondenras. Grootte, waar hij aan herkend kan worden, in wat voor kleuren hij voor komt, hoe het karakter over het algemeen is.. En zo voorts. Als je dan een nieuwe hond wil, maar nog geen ras weet, kan je hier even kijken en wie weet vind je een ras dat je aan staat!
Maar, de vraag is dus, wat vinden jullie hiervan? Als het niet nodig is, doen we het niet. Verdere uitwerking is natuurlijk wel nodig. :')
Xx Doos.
Honeythief Just reached paradise
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 06-03-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In Je Broekzak.
Onderwerp: Re: Rassenforum za maa 12, 2011 12:29 am
Ik denk eigenlijk dat het niet nodig is. Want er zijn zoveel van dat soort sites op internet D: Heb zelf namelijk een hele goede, En ik denk dat iedereen wel gewoon op google gaat zoeken; Want dat is tegenwoordig wel iets normaals geworden toch x) ?
Onderwerp: Re: Rassenforum di maa 15, 2011 11:04 pm
Je hebt wel een punt, maar niet iedereen denkt daar aan. Bovendien zijn er ook mensen die dan niet weten waar ze naar moeten zoeken. ('= Maar je punt is wel sterk.
Misschien nog even kijken wat anderen te zeggen hebben. o:
Na een lange, koude winter, is de lente eindelijk aangekomen in Bustani. De planten gaan langzaam weer bloeien en overal ruikt het lekker. Ook worden er nu jonge dieren geboren die als makkelijke prooi kunnen dienen. Of heb jij het te druk met je eigen pups om daar over na te denken?
otM
~Member of the Month~
~Character of the Month~
~Topic of the Month~
Count ’em
Wij hanteren een RPG woordminimum van 150 woorden!