Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe kracht. :3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
×Paws
Just reached paradise
×Paws


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 29

Nieuwe kracht. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe kracht. :3   Nieuwe kracht. :3 Emptydi maa 15, 2011 11:13 pm

Ik heb een leuke kracht bedacht! :3
Althans, ik vind hem leuk.

- Protecting field (Or whatever. x'D)
Met deze ability kunnen honden een beschermend veld om zich heen creëren. De ogen kleuren hierbij helderblauw, en de hond wordt tijdelijk beschermd door een bijna ondoordringbaar scherm van energie. Echter kost het ook energie en is er een kans dat het veld breekt bij een te grote kracht. Hoe langer de hond met deze ability traint, des te langer hij/zij het veld staande kan houden.

Misschien een leuk ideetje voor bij de Howl shop? :3

Oh, en dan had ik nog een ideetje. Het hoort hier niet echt bij, maar om er een heel nieuw topic voor te maken vind ik nutteloos. Bovendien, weet ik niet of het kan, vanwege de nog niet erg hoge activiteit hier.
Maarja: Misschien is het leuk om ook een post challenge van 4000 woorden te maken? En misschien ook wel van 6000? Etc.. Dan hebben leden misschien een leuke motivatie om hun record te verbeteren en steeds grotere posts te maken. xd (Met uitzondering van de mensen die hun record al boven de 6000 hebben, en het gewoon leuk vinden om met een groot aantal woorden te posten. ;x)
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

Nieuwe kracht. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kracht. :3   Nieuwe kracht. :3 Emptywo maa 16, 2011 1:11 pm

Die ability is een goed idee! En het beschermt dan tegen alle aanvallen, neem ik aan? Anders lijkt hij misschien teveel op Invincible. De naam moet misschien wel anders.. :')


De post challenges.. Ik was eigenlijk al van plan om er later nog wat met hogere aantallen te maken, maar nu nog niet. Mensen schijnen nu al moeite met de 2000 woorden challenge te hebben, dus is het ook niet echt nodig. Ik zie wel wanneer ik de hogere ga toevoegen.
Maar het herinnert me er wel aan dat ik nog wat challenges wilde toevoegen.. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
×Paws
Just reached paradise
×Paws


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 29

Nieuwe kracht. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kracht. :3   Nieuwe kracht. :3 Emptywo maa 16, 2011 6:26 pm

Onder andere. Maar, bijvoorbeeld ook tegen eh.. een hond die je probeert aan te vliegen. Of, iets simpels zoals een tak. xD Gewoon een ondoordringbaar veld. Maar, ability's zoals skill swap, of mind reader werken dan nog wel op de hond. Die zijn zegmaar niet fysiek, snapje? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

Nieuwe kracht. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kracht. :3   Nieuwe kracht. :3 Emptywo maa 16, 2011 10:27 pm

Oh, het gaat over fysieke aanrakingen. Oké, beter. 8D

Hmmn.. Naam.. Protect is gejat van Pokémon, Shield of Field klinkt best lame.. Eerh, waarom is zoiets verzinnen altijd zo lastig? o.o

Het beste wat ik momenteel kan verzinnen, is Protection. Oh noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
Erica
Just reached paradise
Erica


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn 8)

Nieuwe kracht. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kracht. :3   Nieuwe kracht. :3 Emptywo maa 16, 2011 11:32 pm

Ik zou dan voor Force Field gaan =3
Dat komt het dichtst in de buurt, en Force is kracht =3

*Sluipt weer weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://canagan.users-board.com/forum
×Paws
Just reached paradise
×Paws


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 29

Nieuwe kracht. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kracht. :3   Nieuwe kracht. :3 Emptydo maa 17, 2011 4:06 pm

Force field is nice idd. :3
Dat protecting field meende ik ook niet serieus, ik had ook maar ff snel wat verzonnen. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe kracht. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kracht. :3   Nieuwe kracht. :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe kracht. :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kracht-suggestie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; COMMUNITY :: SUGGESTIONS;;-
Ga naar: