Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Raven

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raven
Just reached paradise
Raven


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Ergens ^^

Raven Empty
BerichtOnderwerp: Raven   Raven Emptyma apr 11, 2011 4:47 am

R a v e n;;
IF IT WEREN'T FOR ME ..
_____

H o n d
Naam: Raven
Leeftijd: 4 years
Geslacht: Teefje
Ras: ?? Alaskan Malamute kruising ??
Uiterlijk:
Raven is klein gebouwd, veel kleiner dan de normale honden van haar ras. Dat werkt voornamelijk in haar voordeel met de Ability die ze beschikt. Omdat ze een kruising is, heeft haar dichte dikke vacht meerdere kleurpatronen - onder andere zwart, wit, ecru, bruin en grijs. Hoewel ze klein van stuk is heeft Raven lange, slanke poten. Haar ogen zijn helder en staan vaak wat triestig. Haar kop is dik, met een brede snuit die smaller uitloopt. In tegenstelling tot de meeste honden van haar ras is Ravens staart hangend in plaats van gekruld.
Persoonlijkheid:
Alhoewel ze het leven vaak somber heeft in gezien, is Raven een zwijgzame rustige hond die het niet kwaad bedoelt. Ze is onsociaal, is meer van het eenzame terugtrekken, vermijd liever vreemden en wil het liefst alleen omgaan met honden die ze wél goed kent en vertrouwt. Naast dat is Raven aardig intelligent en wil dat vaak bewijzen door gelijk te krijgen. Hoe fel ze soms ook uit de hoek kan komen, haar onzekerheid staat het meest centraal. Dat heeft vooral te maken doordat ze vroeger al geen goede aansluiting kon krijgen bij andere honden, waardoor ze vaak is lastig gevallen en getreiterd. Als het allemaal even niet meer meezit voorziet Raven zichzelf graag van een lange eenzame wandeling door gebieden met veel onverstoorde natuur.
Geschiedenis:
Dag 12, verlaten straat in Chelyabinsk, Rusland.
Onze baas haalde onze mand binnen, het persoonlijke rustplekje was koud en ondergesneeuwd, zelfs het zachtfluwelen kussen leek haast stijf bevroren. In iets minder dan twee weken was diezelfde mand al aardig leger geworden. Mijn broertjes en zusjes waren al verkocht, onze ouders van ons gescheiden. Moeder was overkocht en stierf drie dagen later. Die reu die zich onze vader noemde afgeschoten. Alleen ik en mijn jongste broertje Nahi waren nog over. Ik likte zorgelijk over zijn kleine bebloede kop; net als ik was hij weer eens te grazen genomen door de honden uit de buurt. Niet van straat geplukte honden zoals wij - die getraind en doorverkocht zouden worden als sledehonden - maar honden met een thuis, honden die het goed hadden. Nahi was klein en mager, mensen noemden het meer een rat dan een hond. Rasechte honden, dat waren we! Knaagdieren, dat waren speeltjes voor ons. Niemand had het recht ons met die beesten te vergelijken, en vooral de mens niet. Maar ik mocht niet in die spottend wijzende handen bijten, anders werd ik afgekeurd en afgeschoten, net als vader. Zacht jankend kroop Nahi tegen mijn vacht aan, die in tegenstelling tot de zijne vol en dik was. Koude gure wind wist onze vacht zelfs onder de deur door te laten golven, de baas hield alleen rekening met zichzelf. Het waren zware, sombere tijden. Als Meryll er niet voor ons was geweest hadden we het zeker niet gered. Meryll verzorgde ons, bracht ons eten, verjoeg ongewild gezelschap, stond ons bij. Een drie jaar oudere reu dan ik destijds, maar hij vond dat leeftijd niet telde in de liefde. Zo gebeurde het dat Meryll en ik dichter naar elkaar toe groeiden, tot die ene fatale dag voor hem. Straathonden op het spoor, een gevecht tussen twee roedels die ruig en wild bazen speelden over de koude Russische straten. Meryll was één van hen, maar wilde vrede bewaren en sereniteit laten heersen - hij was anders. Zijn roedel vond hem zwak en keerde de rug naar hem toe. Ik bemoeide me ermee, stomme zet. Een rommelend geluid in de verte naderde, een groot gevaarte dat over het spoor steeds dichterbij kwam en grote dikke rookwalmen achterliet. Voor ik het wist werd ik hardhandig weggeduwd en lag ik langs het spoor. Meryll? Meryll was weg. Een gestaakt gevecht, ernstige honden en een hoop bloed, vacht - alles wat een hond zich ook maar kon voorstellen wat er in onze binnenkant bevind. Het grote gevaarte gleed verder van ons weg, net als mijn bewustzijn van plaats en tijd. If it weren't for me..
Partner: Meryll, why did you have to leave me?
Pups: ×
Andere familie: ×
Goed/Slecht/Neutraal: Neutraal
Ability(/-ies): Quickstep
Mutatie(s): ×
Roedel: ×


Prima, geaccepteerd. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Raven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; CHARACTERS :: ACCEPTATION;;-
Ga naar: