Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
~!Welcome to Bustani!~
Inconsolable is a Dutch Fantasy Dog roleplay. My apologies, English people!
----------
Fijn je terug te zien of leuk je te ontmoeten!
Inconsolable -- v.2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Belangrijk!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
`Doos;
Admin
`Doos;


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 03-02-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen, Groningen, Nederland, Europa, Aarde.

Belangrijk! Empty
BerichtOnderwerp: Belangrijk!   Belangrijk! Emptyzo feb 06, 2011 2:31 am

Voor je een forumgame opent moet je dit even weten.

We accepteren hier geen games zoals 7 eruit, waar je meestal maar een paar tekens typt en dan de volgende weer aan de beurt laat gaan. Probeer games met meer inhoud te openen.
Bij beoordeel spellen zou het fijn zijn als je je mening er even bij zet. Dus niet gewoon 'een 3' maar: 'Ik geef je een drie. De hond zit niet mooi in het midden en de kwaliteit is erg slecht. De bewerking is ook nog overbodig..' of iets dergelijks.
Probeer ook zo min mogelijk om en om te posten. Je hoeft iemand niet twee keer een cijfer te geven. Als je wil reageren op de mening van een ander terwijl je hem/haar net een cijfer hebt gegeven gebruik je de quote button maar.

Hopelijk begrijpen jullie mijn keuze om dit in te voeren. Ik weet het, het zijn maar forum games, maar het is toch wel fijn om mijn RPG aan alle kanten een beetje ordelijk te houden. =')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inconsolablev2.actieforum.com
 
Belangrijk!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inconsolable -- v.2 :: OOC;; LOUNGE :: PLAY;;-
Ga naar: